Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

PEVEC maloprodaja neprehrambene robe dioničko društvo (u daljnjem tekstu PEVEC d.d.) svojim posjetiteljima putem internetske stranice pevec.hr nudi mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Također, PEVEC d.d. nudi posjetiteljima informacije o proizvodima, promocije i akcije proizvoda i usluga, opće informacije te zanimljive grafičke i video sadržaje. Korištenjem ponuđenog sadržaja Korisnik (posjetitelj) prihvaća navedene uvjete.

PEVEC d.d. zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave.

Opće informacije:

Pevec maloprodaja neprehrambene robe dioničko društvo, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu
Adresa: Savska cesta 84
10 360 Sesvete
Hrvatska
OIB: 73660371074
MBS: 080463718 upisan u registar na Trgovačkom sudu u Zagrebu

Predsjednik uprave: Jurica Lovrinčević

Osnovni pojmovi:

Korisnik je svaka osoba koja pretražuje stranice i proizvode u Pevec webshopu. Korisnik pristaje koristiti stranice pevec.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na Internet stranicama webshopa PEVEC d.d.

Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu. Kupac i prodavatelj se obvezuju poštivati Opće uvjete poslovanja te druge zakonske propise koji reguliraju kupovinu putem web stranice odnosno kupovinu na daljinu.

Košarica (cart) je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupovinu. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili preuzimanje u prodajnom centru (Click & Collect) te dobiti informacije o cijeni dostave.

Blagajna (checkout) je pojam za stranicu za naplatu proizvoda. Moguće je odabrati plaćanje karticama ili plaćanje pouzećem – gotovinom, pri isporuci robe.

Obveze prodavatelja

PEVEC d.d. kao prodavatelj usluga i proizvoda na internetskim stranicama obavlja djelatnost internet trgovine u skladu sa zakonima i propisima Republike Hrvatske.

PEVEC d.d. odgovoran je za materijalne nedostatke prodane stvari, sukladno Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15).

Prodavatelj se obvezuje da će ugovor o kupoprodaji sklopiti na hrvatskom jeziku.

Nastajanje i zaključivanje kupoprodajnog ugovora - uputa kako kupovati

Kupac može naručivati proizvode kao gost na webshopu ili kao registrirani korisnik. Registracija, odnosno izrada korisničkog profila, omogućuje kupcu spremanje i praćenje narudžbi koje je izvršio. Također, registracija omogućava brzi prolazak kroz proces zaključivanja kupnje putem blagajne.

Proizvode koje Korisnik želi kupiti u Pevec webshopu dodaju se u košaricu. Korisnik ima mogućnost u svakom trenutku pregledati odabrane proizvode. Potvrda odabira proizvoda iz košarice vrši se klikom na „Idite na naplatu“. Nakon toga potrebno je odabrati adresu isporuke i način plaćanja te klikom na „Naručite“ zaključujete Vašu narudžbu. Proizvodi koji se naručuju putem košarice su neopozivi i predstavljaju namjeru o kupnji.

Nakon zaprimanja narudžbe, Pevec webshop odašilje Korisniku obavijest e-mailom da je narudžba zaprimljena.

Kupoprodajni ugovor između Pevec webshopa i Kupca sklopljen je u trenutku kada Pevec webshop Kupcu pošalje e-mail o statusu njegove narudžbe s naslovom: Potvrda narudžbe. Ukoliko Kupac primijeti da je unio pogrešne podatke o adresi dostave ili o naručitelju, potrebno je kontaktirati službu za korisnike.

Registriranim korisnicima uvijek su dostupni sveobuhvatni podaci o statusu i sadržaju narudžbe na njihovom korisničkom profilu.

Cijene proizvoda u Pevec webshopu izražene su u kunama i vrijede isključivo u trenutku kupnje putem interneta. Webshop je zaseban kanal prodaje i cijene ne moraju nužno biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje. Prodavatelj će, ukoliko neki od naručenih proizvoda Kupca nisu dostupni, obavijestiti Kupca koji u tom slučaju ima pravo otkazati narudžbu ili prihvatiti drugi rok isporuke.

U slučaju da PEVEC d.d. nije u mogućnosti isporučiti proizvod jer su smanjene zalihe naručenog proizvoda i nije ga moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno obavijestiti Kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se Kupac otkazati narudžbu, trgovac će Kupcu vratiti uplaćeni novac prema uvjetima iz Ugovora o kupnji na daljinu.

Ukoliko Kupac otkaže narudžbu koju je unaprijed platio, prodavatelj će mu vratiti uplaćeni novac uvećan za cijenu dostave.

Kod preuzimanja naručene robe u Pevec prodajnom centru, račun za kupljene proizvode Kupac će dobiti prilikom plaćanja, a kod dostave na kućnu adresu, račun će biti dostavljen s pošiljkom.

Načini plaćanja

Način plaćanja u prodajnim centrima

Gotovinsko plaćanje

Plaćanje je moguće obaviti i sljedećim kreditnim i debitnim karticama

Plaćanja kreditnim i debitnim karticama:

Gotovinsko plaćanje je plaćanje gotovinom prilikom kupovine na blagajni prodajnog centra.

Privredna Banka Zagreb d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MAESTRO, VISA 2 do 24 rata bez naknade i kamate
  • AMERICAN EXPRESS jednokratno
  • AMERICAN EXPRESS od 2 do 24 rata bez naknade i kamate
  • AMERICAN EXPRESS potrošački kredit od 25 do 60 rata uz kamatnu stopu prema uvjetima banke

ERSTE & STEIERMÄRKISCHE BANK d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MBNET-MAESTRO, MASTERCARD, VISA od 2 do 12 rata bez naknade i kamate
  • DINERS jednokratno i od 2 do 24 rata bez naknade i kamate
  • DINERS potrošački kredit od 25 do 60 rata uz kamatnu stopu prema uvjetima banke

Raiffeisen Bank Austria d.d.

  • MAESTRO, MASTER CARD, VISA jednokratno
  • MASTERCARD, VISA od 2 do 12 rata bez naknade i kamate

Podravska banka d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MAESTRO jednokratno s odgodom plaćanja
  • MAESTRO od 2 do 12 rata bez naknade i kamate
  • MAESTRO od 2 do 6 rata bez naknade i kamate uz odgodu 1. rate

Zagrebačka banka d.d.

  • MAESTRO MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MAESTRO od 2 do 12 rata (min. 200,00 kn) bez naknade i kamate
  • MASTERCARD i VISA od 2 do 24 rata (min. 500,00 kn) bez naknade i kamate
  • MASTERCARD potrošački kredit od 25 do 36 rata uz kamatnu stopu prema uvjetima banke (min. 1.000,00 kn)

SPLITSKA BANKA d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MASTERCARD i VISA od 2 do 12 rata bez naknade i kamate (samo u prodajnim centrima Jankomir, Črnomerec, Novi Zagreb, Žitnjak, Sesvete, Split, Zadar, Dubrovnik, Makarska, Rijeka Škurinje, Karlovac, Šibenik, Koprivnica)

KARLOVAČKA BANKA d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MAESTRO od 2 do 12 rata bez naknade i kamate (samo u prodajnom centru Karlovac)

Karticama ostalih banaka moguće je samo jednokratno plaćanje.

Načini plaćanja u Webshopu

Pouzećem (gotovinom)

Narudžbe iz webshopa moguće je platiti kuriru gotovinom, prilikom preuzimanja robe.

Plaćanja kreditnim i debitnim karticama:

Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama kupovinu u webshopu možete ostvariti jednokratno putem sljedećih debitnih i kreditnih kartica:

Privredna Banka Zagreb d.d.

  • MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
  • MAESTRO, VISA od 2 do 24 rate bez naknade i kamate
  • AMERICAN EXPRESS jednokratno
  • AMERICAN EXPRESS od 2 do 24 rate bez naknade i kamate
  • AMERICAN EXPRESS potrošački kredit od 25 do 60 rata uz kamatnu stopu prema uvjetima banke

Ostale banke te pripadajuće kartice:

  • jednokratno

Plaćanje kreditnim ili debitnim karticama se vrši jednokratno ili obročno, a sam proces plaćanja zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima zaštite kartičnog plaćanja. Prilikom kartičnog plaćanja račun korisnika se tereti odmah, bez odgode (Visa, Maestro, Mastercard, American Express). Korištenje potrošačkih kredita kao način plaćanja u webshopu nije moguć.

Plaćanje gotovinom je moguće jedino ako ste u procesu zaključivanja narudžbe u webshopu kao način plaćanja odabrali opciju „plaćanje pouzećem“.

Dostava

Za narudžbe putem webshopa mogući su sljedeći načini isporuke robe:

  • dostava na Vašu adresu
  • preuzimanje Vaše narudžbe u odabranom Pevec prodajnom centru - Click & Collect

Dostava na adresu:

Narudžbe Kupaca se dostavljaju putem kurirske službe In Time d.o.o. na području cijele Republike Hrvatske. U pravilu, isporuke slijede drugi ili treći radni dan nakon potvrde plaćanja narudžbe.

Rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana (u pravilu od 2 do 4 radna dana za kontinentalnu Hrvatsku te nešto duži rok isporuke za otoke). Rokovi dostave za otoke ovise i o rasporedu trajektnih linija.

Radni dani ne obuhvaćaju subote, nedjelje i praznike. Dostava se vrši radnim danom od ponedjeljka do petka u periodu od 8 do 16h.

Dostava za veće gradove moguća je i subotom (Zagreb, Pula, Rijeka, Karlovac, Varaždin, Bjelovar, Slavonski Brod, Osijek, Split, Šibenik, Zadar), ali ovisi isključivo o trenutnim mogućnostima kurira za određeno područje.

Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (jamstveni list, upute za korištenje proizvoda, tehnički podaci, izjava o sukladnosti i drugo), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je Kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja. Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt (izuzev nekih otoka gdje se roba dostavlja u trajektnu luku). Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Cijena dostave za svaku narudžbu vidljiva je prilikom prolaska kroz blagajnu webshopa te se cijena dostave naplaćuje na osnovi brutto težine naručenih proizvoda.

Preuzimanje robe u odabranom Pevec centru - Click & Collect

Click & Collect je usluga za rezervaciju proizvoda putem Pevec Webshopa i njihovo preuzimanje u odabranom Pevec prodajnom centru.
Prilikom rezervacije proizvoda ne plaćaju se troškovi rezervacije niti dostave.

Korištenje usluge Click & Collect:

Uslugu je vrlo jednostavno koristiti na način da se unutar košarice, u obrascu „Sažetak“ odabere željeni Pevec prodajni centar za preuzimanje naručenih proizvoda. Trenutno je moguće odabrati sljedeće prodajne centre: PC Sesvete, PC Jankomir.

Nakon završetka kupovine u webshopu, odnosno potvrde rezervacije u odabranom centru, na e-mail Kupca stići će obavijest kada je naručena roba spremna za preuzimanje. Rok za preuzimanje je 5 dana od primitka obavijest.

Roba se naplaćuje prilikom preuzimanja na veleprodajnoj blagajni (info pult) te se mogu iskoristiti svi oblici plaćanja navedeni u prodajnom centru.

Povrati, zamjene i reklamacije

Povrat robe - pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Narodne novine broj 41/14, 110/15), Kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora ukoliko je sklopljen na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija poslovnog subjekta (kupnja putem interneta, telefona) u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe. U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti bez navođenja razloga tako da nedvosmisleno i prije isteka roka obavijesti prodavatelja o raskidu ugovora o kupoprodaji na sljedeći način:

Putem obrasca za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora - Obrazac za jednostrani raskid ugovora je moguće poslati poštom na adresu: PEVEC maloprodaja neprehrambene robe dioničko društvo, Savska cesta 84, 10360 Sesvete, e-mailom na adresu: reklamacije@pevec.hr ili faksom na broj 01/5510941.

Obavijest o raskidu kupoprodajnog ugovora mora sadržavati sljedeće stavke:

  • Broj narudžbe
  • Broj računa
  • Ime i prezime
  • Adresa
  • Broj telefona
  • E-mail adresa
  • Nedvosmislenu izjavu o raskidu Ugovora na daljinu

Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Mogućnost raskida ugovora zakonski ne vrijedi za:

  • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • ugovor sklopljen na javnoj dražbi
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Zamjena robe

PEVEC d.d. svojim kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe kupljene u webshopu ili prodajnom centru unutar 30 dana od trenutka preuzimanja robe. Kupcu je omogućeno zamijeniti robu iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojem Pevec prodajnom centru.

Reklamacija robe

Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese, obavezno je prijaviti prodavatelju PEVEC d.d. u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda na e-mail: reklamacije@pevec.hr te kratki opis oštećenja i broj narudžbe.

Potrebno je pregledati vanjska oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke jer svojim potpisom potvrđujete da ste pošiljku primili od kurira u neoštećenom pakiranju.

Jamstvo

Pravo na jamstvo imaju svi elektronički uređaji osim uređaja sa aku-baterijom, rasvjetna tijela, baterije i potrošni dijelovi. Jamstvo se odnosi na tehničku ispravnost proizvoda i počinje teći od dana zaprimanja proizvoda na adresi Kupca.

U slučaju kvara koji podliježe uvjetima jamstva Kupac ima mogućnost:

  • direktnog kontakta ovlaštenog servisa - najbrži način za otklon kvarova (popis ovlaštenih servisa za uređaj se nalazi unutar jamstvenog lista)
  • obratiti se nama na e-mail adresu: reklamacije@pevec.hr. Korisnička služba će na upit odgovoriti u najkraćem mogućem roku te u dogovoru s Kupcem pronaći najbolje rješenje
  • odnijeti reklamni uređaj u najbliži Pevec prodajni centar gdje će naše osoblje preuzeti brigu o Vašem uređaju te ga preusmjeriti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku i otklon poteškoće.

Jamstvo ne pokriva kvarove i oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili nestručnim održavanjem. Također, jamstvo prestaje ukoliko kupac ili netko treći otvori uređaj te ga pokuša sam popraviti. Zamjena uređaja novim je moguća u slučaju nemogućnosti popravka od strane ovlaštenog servisa unutar jamstvenog roka.

Informacije o proizvodima i pripadajući grafički sadržaj

Prodavatelj zadržava pravo pogreške prilikom davanja informacija o proizvodima na web stranici. Djelatnici PEVEC d.d. će pokušati što točnije navesti informacije o pojedinom proizvodu. Fotografije proizvoda ne moraju nužno biti istovjetne sa stvarnim izgledom proizvoda. Cijene i uvjeti plaćanja vrijede isključivo u trenutku narudžbe i mogu se naknadno mijenjati bez prethodne najave.

Zaštita podataka

PEVEC d.d. osigurat će korisnicima i kupcima na Internet stranicama www.pevec.hr privatnost i zaštitu osobnih podataka u skladu s važećim zakonskim propisima o zaštiti osobnih podataka. Odredbe o zaštiti podataka sastavni su dio Uvjeta poslovanja internetske trgovine PEVEC d.d. te se primjenjuju prilikom kupovine ili registracije na www.pevec.hr.

Osobni podaci koriste se isključivo u svrhu zaključenja, odnosno ispunjenja kupoprodajnog ugovora koji se sklapa prilikom kupovine proizvoda na Webshopu. Svojom narudžbom Kupac pristaje trgovačkom društvu PEVEC d.d. dati osobne podatke kako bi se narudžba mogla obraditi.

Ukoliko se utvrdi pogreška u podacima narudžbe, bilo da se radi o pogrešno iskazanim cijenama proizvoda ili dostave, podacima vezanih uz adresu dostave ili podataka Kupca, PEVEC d.d. zadržava pravo provjeriti podatke osobe naručitelja, kao i otkazati narudžbu u cijelosti. Osobni podaci se ne otkrivaju trećim stranama, osim u svrhu ispunjenja kupoprodajnog ugovora, poput dostave te na uvid ovlaštenim državnim institucijama na njihov zahtjev.

Podaci se najstrože čuvaju u poslovnim sustavima PEVEC d.d. koji je ujedno i voditelj zbirke osobnih podataka na adresi sjedišta: Savska cesta 84, Sesvete.

Korisnik ima pravo na uvid u vlastite podatke iskazane na stanicama www.pevec.hr putem uvida u svoj korisnički račun na stranicama pevec.hr, kojeg je kreirao prilikom registracije korisničkog profila.

Zaštita podataka na stranicama za internet kartično plaćanje

Partner tvrtka za obradu narudžbi na www.pevec.hr plaćenih debitnim i kreditnim karticama je: mStart d.o.o., Slavonska Avenija 11a, 10000 Zagreb.

Tvrtka mStart d.o.o. ima usklađene poslovne procese s međunarodnim normama te posjeduje certifikate ISO 27001 za upravljanje informacijskom sigurnošću i PCIDSS za sigurnost transakcija kartičnih plaćanja.

Izjava o kolačićima (cookies) na Internet stranicama pevec.hr

Kako bi stranice pevec.hr ispravno radile, one moraju na računalo Korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies/Kolačići). Prema regulativama Europske unije, PEVEC d.d. prije spremanja Cookiesa mora zatražiti pristanak Korisnika. Korištenjem web stranice pevec.hr Korisnik pristaje na upotrebu Cookiesa.

Korisnik isključivanjem Cookiesa odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje Kolačića na svom računalu. Postavke Kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u web pregledniku koji Korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko Korisnik onemogući Kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje PEVEC d.d. webshop.